« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Pripreme za organizaciju rada u školskoj godini 2020./21. godini
u OŠ Tar - Vabriga
Uvažavajući Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. na sjednici Učiteljskog vijeća dogovorene su osnovne smjernice kako bi se postigao optimalan odgojno-obrazovni učinak na učenike koje uvažavaju ekonomsku racionalnost o i poštivanje epidemioloških mjera:
Osnovna smjernica iz koje proizlazi većina daljnjih postupanja je da se osiguraju najadekvatniji mogući uvjeti za nastavak rada OŠ Tar – Vabriga u jednoj smjeni na tri lokacije- Tar, Vabriga i bivša zgrada dječjeg vrtića „Radost“ za 3.a i 3.b razred i produženi boravak popodne kao najbolji oblik rada škole prema 1. modelu. U iznimno teškim situacijama nije isključeno i kombinacija nastave u školi i on-line nastavu, te samo on - line nastava u specifičnim slučajevima.
S ciljem ostvarivanje rada u jednoj smjeni bilo je potrebno pripremiti:
Tehničke i prostorne pretpostavke za epidemiološki siguran odgojno-obrazovni proces
Ekipirati ljudski potencijal-učitelje i AT osoblje
Izvršiti edukaciju svih dionika odgojno-obrazovnog procesa- učenici, roditelji, djelatnici škole
Pripremiti školske dokumente (GPiP, Protokol,…) kao osnovu za provođenje eventualno izmijenjenog sustava rada škole ( UV, VR, ŠO, Upravni odjel za sport i tehničku kulturu)
Polazeći od činjenice da u školi imamo 16 odjela u u 2 školske zgrade -Tar i Vabriga s ukupno 15 učionica (4 Vabriga +11 u Taru) učionicama, te proizlazi da u školi nedostaje 1 učionica kako bi svaki odjel bio u svojoj učionici zbog epidem. sigurnosti i da se osigura razmak od 1.5 m ili 2m :
u prostorijama nekadašnjeg vrtića „Radost“ u Taru koji se ne koristi a opremljen je po pedag. standardu, osposobljavaju se 2 učionice i veliki park sa dječjim rekvizitima koje će služiti za nastavu produženog boravka ( sa idejom stvaranja „balona“ za izbjegavanje miješanja djece iz različitih odjela-pleksiglasne pregrade), a sve u dogovoru s Općinom koja će financirati sve što treba za osnovno osposobljavanje prostora koji je već u izvrsnom stanju (sanitarni čvor, klimatiz. uredjaje za grijanje i hlađenje i sl.)
Rad u jednoj smjeni, nema podjela u grupe osim kod organiziranja rada u nastavi produženog boravka i komb. nastave redovnog str.jez. (engleski) po 2 ili 3 odjela u tzv.balonima (ograđenim prostorno odjel od odjela, svi sudionici nose zaštitne maske)
Osposobljena 2 ulaza i u Taru i u Vabrigi, i 1 u Vrtiću
Ukinuto školsko zvono, fleksibilni raspored i duljina odmora- naknadno ( odmori na hodniku zabranjeni; ili u učionicama ili šk. dvorište)
Marenda u 3 turnusa u Taru, u Vabrigi 2 turnusa, sa dezinf. izmedju smjena, dezinf. učionice za informatiku nakon izmjena odjela….(takodjer i u slučaju nastave u sportskoj dvorani kada je loše vrijeme)..
Učenici 4. razreda jedu u učionicama
Odmori - RN i PN neće imati u isto vrijeme odmore ( u pravilu učenici idu na šk. dvorište na velikom odmoru)
Djelatnici i učenici 5. - 8. r. - maske - ovisno o situaciji ( ako je veća fiz. distanca onda ne)
Učenici - maske obavezne u PN, a učenici RN ne trebaju maske
Prijevoz - maske u autobusu, dezinfekcija ruku prije ulaza, distancau razl. vrijeme s maskama PN
nastava u istoj učionici za 1 odjel, provjetravanje, dezinf. ruku, maske po potrebi, učenici osjetlj. zdravlja i kron. bolesnici sami u klupi, dezinf. učionice informatike nakon odjela koji se izmjenjuju…(kvake, rukohvati, miševi, tipkovnice i sl.)
dezinfekcija i pranje ruku (što češće)
u svakoj učionici dezinfekcijsko sredstvo
pranje ruku prije marende
Roditelji i odrasli - zabranjen ulazak u školu, u slučaju potreba - obvezne maske (i učitelj i roditelj) i dogovori za termin razgovora
U uredima ravnateljice, tajnice, pedagoginje i knjižnici postaviti će se pleksiglasni pultovi zbog velikog protoka ljudi u uredima uz obveznu masku
Mjerenje temperature i vođenje evidencije osoba i temp. za strane osobe
učenici - roditelji kod kuće (voditi evidenciju)
djelatnici i dr. stranke u školi beskontaktnim mjeračima temperature (tablice evidencije)
EVALUACIJA
Važna napomena!
Sve gore navedeno može se i mijenjati zbog potreba praćenja epidemiološke situacije i prilagodbe novonastalim uvjetima, te molim za razumijevanje i suradnju roditelja!
Molim roditelje da prate obavijesti na web stranici škole svakodnevno. Još temeljitije Epidemiološke mjere i Provedbeni plan biti će objavljeni krajem tjedna!
Ravnateljica škole: Andrea Baksa, prof.