preskoči na sadržaj

Osnovna škola Tar -Vabriga

Login
E-DNEVNIK

Školski list Lanterna

 

 

 

Školsko zvono

Raspored informacija

Vremenik

Okvirni vremenik pisanih provjera znanja
 

Tražilica
Oglasna ploča
Kalendar
« Lipanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Predstavljaju li maske ono što mi uistinu jesmo?



Arhiva dokumenata
 

IDEMO U SREDNJU!

UPISI.HR

 

 

Dragi učenici,

u potrazi za informacijama i činjenicama, možete pretraživati hrvatski portal znanja http://enciklopedija.lzmk.hr/ gdje možete pronaći Hrvatski biografski leksikon, Nogometni leksikon, Filmski leksikon, Istarsku enciklopediju i Hrvatski obiteljski leksikon; te Hrvatsku enciklopediju.

učiteljica Valentina Milohanić

Zanimljivi primjeri iz prakse: 

1. Zadatak izrade ispita. 

Učenici 8. razreda su dobili zadatak da izrade svoj ispit na temelju uputa (koji su ujedno i kriterij vrednovanja). Učenicima se zadatak svidio o čemu svjedoče i listići evaluacije. U online prezentaciji nalaze se upute za učenike (kriteriji vrednovanja), primjeri učeničkih radova (ispita), primjer evaluacijskog listića te ispunjeni evaluacijski listići. Učenici su samostalnom izradom ispita usvojili gradivo na njima zabavniji i kreativniji način. 

2. Zadatak izrade stripa

Strip je odličan medij za prikaz povijesne priče. Strip je važno nastavno sredstvo/metoda koje potiče kod učenika interes, aktivnost i razumijevanje povijesnih događaja. Zadajući učenicima zadatak da izrade strip potiče se učenike da na zabavan i kreativan način poboljšaju učenje. Kako bi učenici u ograničenom prostoru stripa ispričali priču, moraju sažeti priču (učenici moraju analizirati temu kako bi definirali što je bitno, a zatim to napisali svojim riječima). Dok učenici proširuju svoj tekst crtežom, dvostruko kodiranje informacija pojačava razumijevanje povijesne teme. Stvaranje stripa koji prepričava neki povijesni događaj složen je i koristan zadatak koji kroz sažimanje informacija naučenih na nastavi i individualnim proučavanjem povijesne teme na kreativan i zanimljiv način potiče učenike da bolje razumiju povijesne događaje. Povezivanje informacija povijesnih činjenica u stripu pomaže učenicima da razvijaju vještine pisanja dok rade na oživljavanju povijesnih događaja. Vrlo je važno poticati kreativnost i kreativno mišljenje u nastavi povijesti, a izradom stripa to se i postiže. 

Radovi učenika 5. a i 5. b (2021./2022.)

Vijesti iz arhive 

Učenički tim s po jednim učenikom iz 6., 7. i 8. razreda sudjelovao je 27. ožujka 2015. u on-line kviz natjecanju za učenike osnovnih škola ,,Koliko poznaješ Hrvatski sabor?''. Najtecanju su pristupile 83 škole, a naš je tim osvojio visoko 8. mjesto. 

 http://www.sabor.hr/natjecanje-ucenika-koliko-poznajes-hrvatski-sabor

 

preskoči na navigaciju