« Lipanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Dragi učenici,
u potrazi za informacijama i činjenicama, možete pretraživati hrvatski portal znanja http://enciklopedija.lzmk.hr/ gdje možete pronaći Hrvatski biografski leksikon, Nogometni leksikon, Filmski leksikon, Istarsku enciklopediju i Hrvatski obiteljski leksikon; te Hrvatsku enciklopediju.
učiteljica Valentina Milohanić
Zanimljivi primjeri iz prakse:
1. Zadatak izrade ispita.
Učenici 8. razreda su dobili zadatak da izrade svoj ispit na temelju uputa (koji su ujedno i kriterij vrednovanja). Učenicima se zadatak svidio o čemu svjedoče i listići evaluacije. U online prezentaciji nalaze se upute za učenike (kriteriji vrednovanja), primjeri učeničkih radova (ispita), primjer evaluacijskog listića te ispunjeni evaluacijski listići. Učenici su samostalnom izradom ispita usvojili gradivo na njima zabavniji i kreativniji način.
2. Zadatak izrade stripa
Strip je odličan medij za prikaz povijesne priče. Strip je važno nastavno sredstvo/metoda koje potiče kod učenika interes, aktivnost i razumijevanje povijesnih događaja. Zadajući učenicima zadatak da izrade strip potiče se učenike da na zabavan i kreativan način poboljšaju učenje. Kako bi učenici u ograničenom prostoru stripa ispričali priču, moraju sažeti priču (učenici moraju analizirati temu kako bi definirali što je bitno, a zatim to napisali svojim riječima). Dok učenici proširuju svoj tekst crtežom, dvostruko kodiranje informacija pojačava razumijevanje povijesne teme. Stvaranje stripa koji prepričava neki povijesni događaj složen je i koristan zadatak koji kroz sažimanje informacija naučenih na nastavi i individualnim proučavanjem povijesne teme na kreativan i zanimljiv način potiče učenike da bolje razumiju povijesne događaje. Povezivanje informacija povijesnih činjenica u stripu pomaže učenicima da razvijaju vještine pisanja dok rade na oživljavanju povijesnih događaja. Vrlo je važno poticati kreativnost i kreativno mišljenje u nastavi povijesti, a izradom stripa to se i postiže.
Radovi učenika 5. a i 5. b (2021./2022.)
Vijesti iz arhive
Učenički tim s po jednim učenikom iz 6., 7. i 8. razreda sudjelovao je 27. ožujka 2015. u on-line kviz natjecanju za učenike osnovnih škola ,,Koliko poznaješ Hrvatski sabor?''. Najtecanju su pristupile 83 škole, a naš je tim osvojio visoko 8. mjesto.
http://www.sabor.hr/natjecanje-ucenika-koliko-poznajes-hrvatski-sabor