« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Gotovo „preko noći“ svi smo se mi, djelatnici škola, učenici i roditelji, našli u situaciji koja se još donedavno činila teško zamisliva. Učionice su prazne, škole su utihnule i zatvorile svoja vrata a nastava se odvija „na daljinu“. Ovo je nešto posve novo za sve nas, pa je razumljivo ako sve ne funkcionira baš savršeno, ako smo na početku zbunjeni, ako nam je teško snaći se u ovoj izvanrednoj situaciji. Nastava na daljinu donijela nam je svima nove izazove, stavila na test našu kreativnost i strpljivost, sposobnost improvizacije i načine motiviranja djece za rad i učenje. Pri tome, svatko od nas treba prihvatiti svoj dio odgovornosti kako bi se nastava na daljinu odvijala što uspješnije. Uloga učitelja je da potiču učenike na učenje dajući im različite zadatke i aktivnosti, motiviraju, prate i vrednuju njihov rad. Učenici sa svoje strane trebaju redovito izvršavati svoje školske obaveze i aktivnosti a roditelji osigurati uvjete kod kuće, nadzirati i motivirati djecu za izvršavanje zadataka. Zvuči zapravo jednako kao i prije, zar ne? Nastava na daljinu ne smije djeci biti izlika za nerad, naprotiv, treba biti prilika da pokažu odgovornost i marljivost u ovoj „školi života“. Pogledajte kakve savjete djeci i roditeljima daju stručnjaci Društva za psihološku pomoć Zagreb, o tome kako organizirati učenje u vrijeme online nastave.
Izvor:
https://dpp.hr/sam-svoj-majstor-kako-samostalno-isplanirati-ucenje-za-vrijeme-online-nastave/
Za vas odabrala školska psihologinja