« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu ovogodišnjih kreativnih radionica učenici osmih razreda su u parlaonici raspravljali treba li nam Plomin C. Iako prilično pospani od samog početka rada učenici su kroz tri sata morali obraditi zadanu temu, prikupiti argumente za i protiv, pripremiti skeč, izraditi plakate i uspješno predstaviti , raspraviti i obraniti svoj stav.
Iako je tema još uvijek podalje od njihovih trenutnih interesa, sve su tri učiteljice sutkinje ostale iznenađene svime što su učenici pokazali. I afirmacijska i negacijska skupina sakupile su popriličnu količinu informacija, ali ono što je bilo presudno za pobjedu nije količina već sposobnost da se informacije upotrijebe u pravom trenutku i na pravi način.
Parlaonica je započela uvodnim izlaganjima predstavnika pojedine skupine pa je tako afirmacijsku skupinu predstavio Nikolas Paljuh, a negacijsku Filip Penava. Nakon uvodne riječi ostali članovi su nam predstavili svoje plakate, a zatim je krenula žustra rasprava, dokazivanje i pobijanje argumenata iza čega smo mogli vidjeti izvanrednu dramatizaciju raspravljanje tematike.
Naše oduševljenje radom učenika pokvario je jedino nedostatak vremena pa nismo uspjeli čuti završnu riječ i proglasiti pobjedničku skupinu.
Dakle, iako je dramatizacija negacijske skupine bila fenomenalna i učiteljice nasmijala do suza i bila njihov najjači argument i donijela im dosta bodova, pobjedu je odnijela afirmacijska skupina (da za Plomin C) zbog boljih i brojnijih argumenata, bolje uvodne riječi, veće sigurnosti u izlaganju, bolje obrane argumenata i poštivanja reda u raspravljanju.
Čestitamo afirmacijskoj skupini,a posebno voditelju na odličnoj uvodnoj riječi i obrani, a negacijskoj na izvanrednim glumačkim sposobnostima.