« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 7.a i 7.b razreda sa svojim razrednicama posjetili su Park prirode Sečovlje Salina, koji je ujedno i solana. Tijekom terenske nastave imali su priliku upoznati se sa zaštićenim vrstama flore i faune o kojima su im pripovijedali djelatnici parka. Posebno ih je oduševio proces proizvodnje soli, koji se u solani Saline odvija na tradicionalan način, jedinstven u cijelom svijetu.
Solana Saline izgrađena je za vrijeme Venecije, a supstrat, donesen s Paga u 14. stoljeću, i danas čini ovu solanu posebnom. Zbog tog prirodnog supstrata, sol iz Saline je bogata mineralima i izrazito bijele boje. Učenici su imali priliku vidjeti proces ručnog sakupljanja soli, što im je pružilo jedinstveno iskustvo i razumijevanje važnosti očuvanja tradicije.
Nakon posjeta solani, učenici su zajedno s vodičem razgledali šarmantni grad Piran, smješten između Hrvatske i Italije. Obilazak grada bio je iznimno zanimljiv, a učenici su uživali u njegovoj bogatoj povijesti i kulturi.
Za kraj terenske nastave, učenici su posjetili akvarij u Piranu gdje su imali priliku upoznati stanovnike morskog svijeta koji obitavaju na našoj obali. Učenici su saznali mnogo novih i zanimljivih informacija o morskim organizmima.
Ova terenska nastava bila je iznimno edukativna i inspirativna, a učenici su se vratili puni dojmova i novih saznanja. 👨🎓🌿🔬
Nadamo se da će im ova iskustva pomoći u daljnjem učenju i razvijanju ljubavi prema prirodi i znanosti.