2013-04-30 13:42:09

A TKO JE ODNIO POBJEDU U PARLAONICI?

 

U sklopu ovogodišnjih kreativnih radionica učenici osmih razreda su u parlaonici raspravljali treba li nam Plomin C. Iako prilično pospani od samog početka rada učenici su kroz tri sata morali obraditi zadanu temu, prikupiti argumente za i protiv, pripremiti skeč, izraditi plakate i uspješno predstaviti , raspraviti i obraniti svoj stav. 

 

Iako je tema još uvijek podalje od njihovih trenutnih interesa, sve su tri učiteljice sutkinje ostale iznenađene svime što su učenici pokazali. I afirmacijska i negacijska skupina sakupile su popriličnu količinu informacija, ali ono što je bilo presudno za pobjedu nije količina već sposobnost da se informacije upotrijebe u pravom trenutku i na pravi način.

Parlaonica je započela uvodnim izlaganjima predstavnika pojedine skupine pa je tako afirmacijsku skupinu predstavio Nikolas Paljuh, a negacijsku Filip Penava. Nakon uvodne riječi ostali članovi su nam predstavili svoje plakate, a zatim je krenula žustra rasprava, dokazivanje i pobijanje argumenata iza čega smo mogli vidjeti izvanrednu dramatizaciju raspravljanje tematike.

Naše oduševljenje radom učenika pokvario je jedino nedostatak vremena pa nismo uspjeli čuti završnu riječ i proglasiti pobjedničku skupinu.

Dakle, iako je dramatizacija negacijske skupine bila fenomenalna i učiteljice nasmijala do suza i bila njihov najjači argument i donijela im dosta bodova, pobjedu je odnijela afirmacijska skupina (da za Plomin C) zbog boljih i brojnijih argumenata, bolje uvodne riječi, veće sigurnosti u izlaganju, bolje obrane argumenata i poštivanja reda u raspravljanju.

Čestitamo afirmacijskoj skupini,a posebno voditelju na odličnoj uvodnoj riječi i obrani, a negacijskoj na izvanrednim glumačkim sposobnostima.


Osnovna škola Tar