preskoči na sadržaj

Osnovna škola Tar -Vabriga

Login
E-DNEVNIK

Školski list Lanterna

 

 

 

Školsko zvono

Raspored informacija

Vremenik

Okvirni vremenik pisanih provjera znanja
 

Tražilica
Oglasna ploča
Kalendar
« Srpanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Predstavljaju li maske ono što mi uistinu jesmo?



Arhiva dokumenata
 

IDEMO U SREDNJU!

UPISI.HR

 

 

Dragi učenici,

u potrazi za informacijama i činjenicama, možete pretraživati hrvatski portal znanja http://enciklopedija.lzmk.hr/ gdje možete pronaći Hrvatski biografski leksikon, Nogometni leksikon, Filmski leksikon, Istarsku enciklopediju i Hrvatski obiteljski leksikon; te Hrvatsku enciklopediju.

učiteljica Valentina Milohanić

Zanimljivi primjeri iz prakse: 

1. Zadatak izrade ispita (5. 4. 2022.) 

Učenici 8. razreda su dobili zadatak da izrade svoj ispit na temelju uputa (koji su ujedno i kriterij vrednovanja). Učenicima se zadatak svidio o čemu svjedoče i listići evaluacije. U online prezentaciji nalaze se upute za učenike (kriteriji vrednovanja), primjeri učeničkih radova (ispita), primjer evaluacijskog listića te ispunjeni evaluacijski listići. Učenici su samostalnom izradom ispita usvojili gradivo na njima zabavniji i kreativniji način. 

Inovativnu metodu vrednovanja proceduralnog znanja osmislila učiteljica Valentina Milohanić. 

2. Zadatak izrade stripa (29. 10. 2021.)

Strip je odličan medij za prikaz povijesne priče. Strip je važno nastavno sredstvo/metoda koje potiče kod učenika interes, aktivnost i razumijevanje povijesnih događaja. Zadajući učenicima zadatak da izrade strip potiče se učenike da na zabavan i kreativan način poboljšaju učenje. Kako bi učenici u ograničenom prostoru stripa ispričali priču, moraju sažeti priču (učenici moraju analizirati temu kako bi definirali što je bitno, a zatim to napisali svojim riječima). Dok učenici proširuju svoj tekst crtežom, dvostruko kodiranje informacija pojačava razumijevanje povijesne teme. Stvaranje stripa koji prepričava neki povijesni događaj složen je i koristan zadatak koji kroz sažimanje informacija naučenih na nastavi i individualnim proučavanjem povijesne teme na kreativan i zanimljiv način potiče učenike da bolje razumiju povijesne događaje. Povezivanje informacija povijesnih činjenica u stripu pomaže učenicima da razvijaju vještine pisanja dok rade na oživljavanju povijesnih događaja. Vrlo je važno poticati kreativnost i kreativno mišljenje u nastavi povijesti, a izradom stripa to se i postiže. 

Inovativnu metodu vrednovanja proceduralnog znanja osmislila učiteljica Valentina Milohanić. 

Radovi učenika 5. a i 5. b (2021./2022.)

Vijesti iz arhive 

Učenički tim s po jednim učenikom iz 6., 7. i 8. razreda sudjelovao je 27. ožujka 2015. u on-line kviz natjecanju za učenike osnovnih škola ,,Koliko poznaješ Hrvatski sabor?''. Najtecanju su pristupile 83 škole, a naš je tim osvojio visoko 8. mjesto. 

 http://www.sabor.hr/natjecanje-ucenika-koliko-poznajes-hrvatski-sabor

 

preskoči na navigaciju