« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ovogodišnja tema Novigradskog proljeća bila je VATRA! Tristo dvadeset i devet učenika je bilo podijeljeno u 20 radionica, a među njima su bile i naše učenice: Katarina Žipovski, Dunja Kureljak, Marina Žužić, Martina Gasparini i Nina Bauk. Novinarska skupina naše škole pronjuškala je kako su se naše učenice snašle u kreativnom vatrenom proljeću.
Na parkiralištu škole nas je dočekalo ugodno iznenađenje, golema kartonska kopija izuma Leonarda Da Vincija, camere obscure. Gurnuli smo glave unutra i nakon nekoliko sekundi vidjeli malu žutosmeđu sliku školskog parkirališta i razigrane djece kroz rupicu promjera nekoliko milimetara. Odmah smo se zapitali gdje su sudionice iz naše škole i ubrzo smo naišli na Martinu Gasparini, a malo kasnije i na Katarinu Žipovski, Dunju Kureljak i Marinu Žužić.
Kroz intervjue smo doznali kako su sudionici provodili dan. Nakon doručka, oko 9 sati, radionice su započinjale sa svojim radom. U prijepodnevnom dijelu obično su bila organizirana različita predavanja najčešće praćena zanimljivim powerpoint prezentacijama, te različite vježbe. To bi trajalo do 13 sati, a tada bi sudionici imali pauzu za druženje, odmor i zabavu. Poslijepodnevni dio radionica je počinjao u 16 sati, a tada je na redu bio praktičan rad. Tako bi učenici radili do 19 sati, a tada su se ponovno mogli družiti i zabavljati u za njih organiziranom disku.
Katarina je izabrala foto skupinu. U toj skupini bilo je dvadeset i šestero djece. Voditelje je bio Borislav Božić. Katarini je bilo „super fany“ i naučila je slikati sa camerom obscurom.
Marina Žužić našla se u scenskoj grupi koju je činilo petnaestero učenika i dva mentora. Izabrala je tu grupu jer voli glumiti i tom prilikom naučila je koncentrirati se i kako iz ničega napraviti nešto. Ostale su učenice bile jaaaaako zaposlene pa ih nismo stigli intervjuirati, ali smo se zato malo više pozabavili radijskom skupinom koja se bavila istim poslovima kao i mi tj. intervjuirala je, anketirala, pripremala vijesti i za kraj reportažu.
U radijskoj skupini bilo je deset učenika, voditelj i tri hospitantice. Njihov zadatak bio je napraviti vijest, izvješće, intervju, anketu i reportažu. Svoju vijest su poslali na HRT i ona je objavljena na Prvom programu Hrvatskoga radija, a na isto mjesto će poslati svoje izvješće sa ukomponiranim intervjuima Teodora Dubrovića, Theodora de Canzioni Jakšića i Jože Prudeusa. Istu vijest će dopuniti glazbom i poslati Radio Rijeci.
Za svoju anketu su učenicima i mentorima u radionicama postavili dva pitanja: Što za njih znači vatra i koje su im prve asocijacije na vatru. Rezultati su varirali od posve očekivanih odgovora kao što su toplina, vrućina i crvena boja do potpuno neočekivanih i domišljatih: roštiljade, ćevapćića, pa čak i komunista.
Ovo je proljeće dakle bilo vrelo, vrelo, vatreno!
Toni Debelić