Osnovna škola Tar -Vabriga

Školsko zvono

Raspored informacija

Vremenik

Okvirni vremenik pisanih provjera znanja

Predstavljaju li maske ono što mi uistinu jesmo?

Arhiva dokumenata

IDEMO U SREDNJU!

UPISI.HR

Izlet u Postojnu i Predjamski grad
Autor: Lorna Velenik Žufić, 9. 12. 2015.

Učiteljice Tiana Orihovac, Kristina Lijović, Marija Cvitković-Nadenić, Tanja Mihoković i učitelj Ilija Babić odveli su učenike viših razreda ove subote 28.11.2015. na izlet u Postojnu i Predjamski grad.

Krenuli smo autobusom u 7,45 sa parkirališta ispred škole . Subotom ujutro svi smo bili malo pospani, ali kad smo krenuli odmah smo se razbudili i razveselili.  Prvo smo posjetili Postojnsku jamu, po kojoj smo malo šetali i uživali dok smo se vozili vlakićem. Kupili smo i suvenire : čokoladice izrađene u obliku  stalaktita i stalagmita , frule i druge sitnice. Nakon kupovine išli smo u Expo muzej. U Expo muzeju prvo smo vidjeli simulaciju promjene razine vode na području Postojne i oko nje. Zatim smo razgledavali ostatak muzeja. Nakon ručka uputili smo se prema Predjamskom gradu u kojem smo posjetili dvorac izgrađen u stijeni. U dvorcu smo vidjeli mnoge prostorije tipične za 18. stoljeće. Vratili smo se navečer umorni i zadovoljni. Jako puno smo naučili i zabavili se.